.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
جرائم خاص براي بدحجابي در فريدونكنار

سرپرست اداره اوقاف و امور خيريه شهرستان‌هاي بابلسر و فريدونكنار گفت: در مورد بدحجابي و پايمال كردن حقوق شهروندي بايد جرائم خاص و مناسبي در نظر گرفت تا به نتيجه مطلوب رسيد.

حجت‌الاسلام مصطفي سيفي كناري در جلسه ستاد حقوق شهروندي شهرستان فريدونكنار اظهار داشت: يكي از موارد حقوق شهروندي امنيت اجتماعي و به ويژه مسئله حجاب است.

وي گفت: در صورت رفع معضل بدحجابي بسياري از مشكلات حوزه زندگي اجتماعي مردم برطرف مي‌شود.

سرپرست اداره اوقاف و امور خيريه شهرستان‌هاي بابلسر و فريدونكنار بيان داشت: اگر بتوانيم مانكن‌هاي درون بوتيك‌ها و فروشگاه‌ها را جمع‌آوري كنيم، مانكن‌هاي موجود در ماهواره‌ها، اينترنت و پياده‌روهاي سطح شهرستان به حقوق شهروندي ضربه مي‌زند.

به گفته سيفي اين مشكل تنها با فرهنگ‌سازي رفع و ريشه‌كن نمي‌شود كه البته بايد دقت داشت بحث فرهنگ‌سازي بايد بيش از اين جدي گرفته شود و براي پيشبرد اهداف عاليه نظام مقدس جمهوري اسلامي ايران بسيار ضروري است.

وي افزود: در مواردي نيز نبايد به فرهنگ‌سازي بسنده كرد و لزوم جريمه به شدت احساس مي‌شود كه البته در مورد بدحجابي و پايمال كردن حقوق شهروندي نيز بايد جرائم خاص و مناسبي در نظر گرفت تا به نتيجه مطلوب رسيد.

سرپرست اداره اوقاف و امور خيريه شهرستان‌هاي بابلسر و فريدونكنار گفت: در راستاي فرهنگ‌سازي وظيفه آموزش و پرورش بسيار سنگين است و بايد فرهنگ‌سازي را براي قشر نوجوان و جوان و حتي از سنين كودكي در پيش دبستاني‌ها جدي گرفت.

سيفي تصريح كرد: خانواده‌هاي متدين بايد در اين راستا همگام بوده و مسئولان دلسوزانه در اين زمينه گام بردارند.

وي خاطرنشان كرد: ترويج و تبليغات فرهنگ بدحجابي آزادانه در مجامع عمومي و فروشگاه‌هاي ما انجام مي‌شود كه نياز است با جديت ورود پيدا كنيم.

سرپرست اوقاف بابلسر و فريدونكنار اظهار داشت: تربيت فرزندان نيز بسيار مهم است و ما نيز مسابقه بزرگ حجاب را برگزار مي‌كنيم.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

ع-ن 30 دي 1389
آقا یا خانم خبرنگار
این تیتر و متن چه ربطی با هم دارند؟؟ سرپرست اوقاف بابلسر و فریدونکنار در خصوص مسائل بدحجابی و مانکن اظهار نظر کرد چه ربطی به جرائم بدحجابی برای شهروندان فریدونکناری دارد
علی 30 دي 1389

واقعا عجیب است که چنین افرادی به چه حقی خود را ملزم به مداخله در امور شخصی افراد می کنند !

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.078 seconds.